فدراسیون فوتبال ۴ شهر را برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

برای میزبانی جام ملت های آسیا
4شهر ایران به AFC معرفی شد
فدراسیون فوتبال ۴ شهر را برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، فدارسیون فوتبال ایران مستندات ایران را برای کسب میزبانی جام ملت‌ها در سال 2019 در 180 صفحه تهیه و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

بخش اول این مستندات پیام علی کفاشیان و مهدی محمدنبی است و سپس 4 شهر تهران، اصفهان، تبریز و مشهد برای میزبانی معرفی و در مورد هر شهر توضیحاتی بیان شده است.

در این توضیحات پیرامون اماکن تاریخی و دیدنی شهرهای مورد نظر، هتل‌ها، فرودگاه‌ و ورزشگاه‌های شهرهای یادشده مواردی عنوان شده است.

در قسمت دیگر این مستندات در رابطه با تاریخچه فوتبال در ایران، امکانات کشورمان و فدراسیون فوتبال آن توضیحاتی داده و در بخش پایانی به صورت کامل به سوالات کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ داده شده است.

استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز در فصل گذشته لیگ فوتبال باشگاه های آسیا میزبان دیدارهای تیم تراکتورسازی تبریز بوده و یکی از بهترین میزبانان این رقابت ها لقب گرفته بود و در فصل جاری 2013 نیز میزبان این رقابت ها خواهد بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 13140559
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7